söndag 15 april 2012

Bästa.

Imorgon bär det av till skolan igen, bara sex veckor kvar till vi slutar vilket känns helt absurt. Ett läsår har då gått och vi ska vara färdiga idrottpedagoger. Det har varit en fantastisk resa för min del med en hel del motgångar som har stärkt mig otroligt mycket, inställning är allt! I december bröt jag benet och var orolig för att inte klara av skolan då utbildningen innehåller väldigt mycket fysisk aktivitet men här på Lillsved så handlar det inte om att springa snabbast, hoppa högst eller dribbla upp polarna på läktaren. Nej, här är alla med på sina egna villkor och visar man bara engagemang så kommer man nå toppen ändå!
När jag bestämde mig för att gå på Lillsved var jag nära på att gå in i väggen på mitt förra arbete, jag behövde en paus i livet och göra sånt som jag tycker är kul vilket den här utbildningen verkligen är, den är otroligt rolig och givande!
Jag har blivit en friskare människa och använder det jag lärt mig varje dag i både mitt sociala liv och i min egen träning och rehab.

Jag tycker att alla människor där ute borde göra ett år på Lillsved.
Det är aldrig försent att tänka på dig själv och kanske byta yrke. Du får inte bara en helt fantastisk ledarskapsutbildning som kommer stärka dig på alla sätt utan också ett år fyllt av utmaningar och roligheter, vi gör saker man aldrig trodde att man skulle göra!

Tack för mig,
Cissi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar