onsdag 22 februari 2012

Sportlovsarbete

Nu är det nära.. Väldigt nära!
Vi är många som väntat länge på sportlovsveckan. Henka sa redan när vi började vår utbildning vad sportlovsprojektet innebar men nu när jag är nära trodde jag aldrig att det skulle vara såhär.
Det är extremt mycket jobb men jag kommer sakna det när allt är över.
Jag har spenderat väldigt mycket tid med sportlovet och det har inte varit lätt alla gånger. Men det har varit roligt. Det är andra natten i rad nu som jag sitter med alla anmälningar men jag börjar se slutet.
På torsdag har vi vår sista SPM. En dubbellektion då vi måste bli färdiga med allt!
Fram till det är det mycket som måste göras men det kommer bli bra. Alla måste ge sitt yttersta! Alla måste vilja och tro att detta kommer bli det bästa sportlovet någonsin..
Jag tror det! Jag kommer göra allt för att det ska bli det :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar